20 komentarzy

  1. Zapomniałam już, że płatki kukurydziane to nie jest zdrowe jedzenie. Dziękuję za przypomnienie! Powodują szybki wzrost cukru we krwi, a to może skutkować roztargnieniem, nadwrażliwością i złą komunikacją małżeńską 🙂

  2. Insulinooporny czynnik wzrostu IGF – zaciekawiłaś mnie 😀 Świetny tekst, daje dużo do myślenia. Straszne jest że czycha na nas tyle pułapek wszędzie w jedzeniu

  3. płatki jak najbardziej tak. ale naturalne płatki a nie przetworzone produkty z dodatkiem cukru innych zbędnych składników. ja robię pyszne owsianki ze zwykłych płatków owsianych, jęczmiennych, pszennych lub żytnich.

  4. Agnieszka D.

    Płatki mam dość rzadko, ale owsiankę lubię 🙂 szczególnie, gdy dodam do niej trochę owoców.
    Swoją drogą też pamiętam mleko w woreczkach 😀

  5. Ja uwielbiam płatki owsiane wraz z owocami i bakaliami, są idealne na śniadanie, natomiast wszystkie gotowe mieszanki zawierają bardo dużo cukru, bardzo przydatny post.

  6. Krzysiek

    Czytając te artykuły coraz bardziej przekonuję się do zdrowego odżywiania. Może w końcu poważnie się zorganizuję w tym kierunku- wielkie dzięki. Naprawdę wiele cennych wskazówek w jednym miejscu – nie trzeba wertować całego internetu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *